ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ Η ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ BLOG ΟΡΙΣΤΕ ΤΟ ΜΑΙL ΜΟΥ:

heliastheo96@gmail.com

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Σαμαράς: Γαμ... το κεφάλι μου, μαλ...! (vid)!!!

Ενα σαρδάμ τον έκανε να εξοργιστεί και  να φύγει από το κάδρο - και αυτό το αμοντάριστο πλάνο βγήκε στον αέρα!
Ξαφνικά οι τηλεθεατές είδαν τον πρωθυπουργό να κάνει σαρδάμ και να αποχωρεί από το πλάνο λέγοντας «πρέπει να το ξαναπώ». Καθώς απομακρύνθηκε από το μικρόφωνο ακούστηκε να λέει «γ@μ@ το κεφάλι μου, μ@λ@ka@». 
To λάθος έγινε από τους ανθρώπους του Πρωθυπουργού που παρότι το μήνυμα του ήταν μονταρισμένο, έδωσαν να παίξει το λάθος μέρος, όπου ο Αντώνης Σαμαράς έκανε το σαρδάμ και μετά έβρισε
Δείτε το video:


Διάβασε περισσότερα στο: Σαμαράς: Γαμ... το κεφάλι μου, μαλ...! (vid) | gazzetta.gr 
Follow us: @gazzetta_gr on Twitter | gazzetta.gr on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου